robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Första gången...

Kategori: Allmänt

Hej å välkommen till mitt försök på det här med att blogga lite... Kan inte lova att det varken blir underhållande och eller nyttig läsning... Men jag kan dock lova att det är 100% jag och det kanske räcker?!
 
Tänkte ju då börja skriva om mig och i synnerhet min träning och det som faller in inom ramarna för det. Kanske inte den roligaste läsningen men alltid kanske det är någon som roas av det. 
 
"Min historia" 
 
Jag är då en kille på snart 24år som har varit mycket aktiv både inom fotboll och hockey (läs varit)
Men på ett ungefär 5-6år har jag inte sportat eller varit aktiv i någon fysiskaktivitet om inte ett hedjlöst supande och festande räknas in!
 
Men nu har jag bestämt mig för att uppgradera till "Robin 2.0" och det är till stor del det bloggen kommer bestå av.
Jag har i skrivande stund avverkat 3 veckor av träning på ett lokalt gym här i Kristianstad (som jag inte kommer namnge innan sponsoravtal erbjuds). På detta gym har jag tränat cirka 3-4 gånger per vecka. Min nuvarande staus är att jag gått från ca 62kg till 65kg. Vilket är något jag är nöjd med.
Jag kan springa 5km utan att behöva första hjälpen direkt efteråt och har en stadig ökning i vilken belastning jag kan köra på i gymmet.
 
Så nu vet ni var jag står idag å ungefär vilket upplägg jag kommer hålla i denna bloggen. Jag äter ju även lite olika tillskott som jag också säkert tar upp i ett senare inlägg.
 
//R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: