robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Cheat day

Kategori: Allmänt

Jaha har suttit och tittat på let's dance... Dans ja de e väl trevligt men någon sport är det ju inte :-P
Nej men idag har jag gett mig själv tillåtelse med Pizza, chips & läsk. Gott men kunde lätt avstått det. Vet inte om jag är ovanligt "störd" för när jag äter skit så får jag oerhörd ångest över att jag har misshandlat min kropp på detta sättet! Men har inga argument för eller emot cheat day/meal. Vissa är för det å andra emot. Det gäller väl bara att hitta det som passar sig själv.
Jag ligger ju på högt kcal intag så ur den aspekten gör det inte mycket men är ju inga bra kalorier så... ja jag vet inte...

Men i morgon är det ju riktigt kul när Gladiatorerna har säsongsstart! Ska bli sjukt kul och se.
Min personliga favorit är Pansar (Peter Blaha). Verkligen en källa som jag hämtar mycket inspiration från. Kolla in hans blogg vetja!

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: