robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

tips

Kategori: Allmänt

Till alla er som vill ha en bra fettförbrännare så kan jag bara tipsa om Ripped Hardcore. Fungerar jätte bra! Men som allt annat så är det ju ingen mirakel produkt utan det krävs en bra kost och träning för att få resultat.
När jag testat dom här så reagera jag inte bra om man åt något med socker eller om det var för mycket fett.
Det tycker jag dock bara är bra för man ska ju inte hålla på å äta massa skräp :-P

Dagen idag har bestätt av massa skruvande på ett trädeck så energin för att göra något annat finns inte... Men mitt kcal intag idag ligger på 2700, vilket är bra för mig just nu. Måste upp i massa!

Men kommer en roligare uppdatering i morgon :-P
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: