robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Träning + Föreläsning

Kategori: Allmänt

Jahopp då börjar denna dagen gå till enda. Har nu på kvällen varit på gymmet.
Började med en lättare uppvärmning som bestod utav 2km på löpbandet i intervaller på 5min á 12km/h sen 30sek aktiv vila på ca 7km/h.
Sen körde jag ett grymt ben pass och fick sen slänga in lite andra övningar på arm å mage mest för att få tiden att gå tills det var dags för föreläsning.
 
Förläsningen jag tog idag handlade om stretching. Var en mycket bra föreläsning och väldigt lärorik och absolut inte bortkastad tid. Förläsaren hade ett bra upplägg som skulle passa alla oavsett tidigare kunskapsnivå om musklatur och dess uppbyggnad.
För min del hade det gärna fått gå in på mer detaljer men det hade nog inte roat alla andra som satt i rummet då det verkade som det vara rätt mycket (ursäkta om någon tar illa vid sig) "okunnigt" folk där. Men som sagt en bra föreläsare och hon verkar vara väldigt duktig på det hon gör.
Går gärna på fler föreläsningar med henne. Kan också passa på att länka till hennes företags hemsida om det är någon som är intresserad! För att komma till den klickar ni här.
För att sammanfatta föreläsningen. Den var kort, inehållsrik, passade den stora massan och underhållande att lyssna på. Kunde dock varit mer ingående för min del. Men får ändå ett fullgott betyg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: