robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

här igen....

Kategori: Allmänt

Försökte starta upp bloggen igen på annat håll men gillade inte konceptet på den sidan. så nu är jag här igen.... 
Kommer att hålla samma linje som innan men med oftare uppdateringar! Nu är siktet inställt på kosthållning och träning för att vara i topptrim tills Festivalsommaren drar igång och vaktjobben drar igång.... Kommer bli awsome!

Träningsmässigt just nu så ligger jag back som f.... Men det är bara att kämpa igång! Vikt mässigt ligger jag på stadiga 66-67kg. 
 
Nu är det bara att köra!

Kan tipsa om en kompis utmaning! Han ska under samma helg som Vätternrunt äger rum, så ska han sätta sig på en gammal Monark motionscykel och trampa gasen i botten och cykla 30 mil non stop den 14 juni.
Följ honom under träningen inför och hur det går, här: Martin Persson 30mil på motionscykel 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: