robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Full rulle.

Kategori: Allmänt

Nu får jag väl då passa på att be om ursäkt för min frånvaro de sista dagarna. Jag vet att det är helt oförlåtligt men har verkligen haft röven full! Det har ju då varit helg och den har inte bestått utav träning och god kosthållning.
Jag har då varit uppe på Göteborg horse show och det har blivit en del skräp som passerat ner i magen och någon tid för träning har ju då inte funnits. Men det va jätte kul där så jag tycker att det får väga upp att jag gått back lite.
Men idag har det ju då varit måndag, ny vecka och GYMMET!
Det bjöd väl på lite blandade resultat och tyvärr så ligger jag inte riktigt där jag tänkt att jag skulle ligga. Men det är ju bara att kämpa på hårdare och mer intensivt och aldrig ge sig! Men det var grymt skönt att träna igen och det var nästan en religös upplevelse att få köra ett riktigt "mördar" pass. Så det var väl en kortare uppdatering om helgen m.m.
Ber om uräkt än en gång för min frånvaro och bristen på uppdateringar! Det ska genast bli ändring på detta!
 
Så länge så bjuder jag på en bild från Scandinavium och Göteborg horse show!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: