robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

No excuses!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit gymmet som gällt! Finns ingen bättre känsla än efter ett lyckat träningspass. Man kan vara hur trött som helst innan passet men efter mår man som en prins!
Tänkte länka och rekommendera två av mina favoriter bland kettlebell övningar! Prova dom och jag kan garantera att det kommer kännas! Klicka här för att komma till instruktionsvideo.
 
MIn dag har för övrigt varit en bra dag förutom lite smärta på en punkt i ryggen som gett mig lite problem men det ska nog vara över tills i morgon med hjälp av lite tigerbalsam och med tillskotten jag tar så återhämtar sig kroppen fantastiskt fort från eventuella skador.  Skriver ett lite längre inlägg i morgon då ska jag också skriva lite om kreatin som jag vågar påstå är ett av dom mest använda tillskotten .
 
Ha det bra tills nästa gång!
 
 
/R

Kommentarer


Kommentera inlägget här: