robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

I morgon är en ny dag...

Kategori: Allmänt

Nu börjar natten krypa på och sängen börjar kalla... Det låter väldigt lockande må jag säga!
Idag blev det tyvärr ingen löpning (svagt, jag vet). Istället har dagen bestått av lite allmänt fixande och som avslut på kvällen så blev det en PW med hundarna.
 
Men man kan ju inte annat än att känna lite ångest över dagen och att man hade lite svag karaktär å inte bara drog ut och körde lite roadwork.
Men men det är väl en effekt av att jag ligger lågt i både protein, kolhydrater och kalorier. Känner också att detta har påverkat mitt humör och man tappat lite gnista dagen till ära.
 
Men i morgon är en ny dag och då är det gymmet som gäller! Bara in å köra stenhårt tills man inte kan känna någon av kroppsdelarna längre! 
 
Å jag höll på att glömma en sak! Jag köra en invägning också nu på kvällen.
Nu väger jag in på 143.9 lbs / 65.4kg. En ökning på 0.4kg sen förra invägningen och tar man med i beräkningen att min kosthållning har varit grymt bristfällig och haft för lågt vätskeintag under dagen så är jag supernöjd!
 
Mitt BMI just nu är: 20 vilket innebär att jag ligger inom gränsen för min idealvikt.
Jag ligger på ca 13% i mängd kroppsfett.
 
Vill ni också få en uppskattning på vart ni ligger i BMI och/eller kroppsfett så klicka här!
 
No pain, No gain /R
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: