robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Bra det jue!

Kategori: Allmänt

Japp idag har jag nu officiellt hunnit med att printa ner några rader här också! 
Kan inte fatta att det är så pass många som läser det jag har och säga som det är! Otroligt!
Till er säger jag bara Tack och ni ger motivation till att verkligen vara aktiv å blogga på utav ...
 
Hoppas att ni finner inspiration, rolig och intressant läsning också i fortsättningen! Men nu till dagens datum.
 
Dagen började med en frukost som bestod utav ägg, yoghurt, banan, detonate och BCAA. Det var precis vad min då sega kropp behövde. Sen därefter blev det gymmet. Dagens pass började med lätt uppvärming och sen en massa testande av intressant å spännade maskiner jag normalt inte kör på. Hur kul som helst vill jag bara tillägga!
Blev också en del av det gamla vanliga så man ändå hade koll på att man tränat alla muskelgrupper jag skulle.
Idag blev det fokus på armar och mage!
Blev också lite övningar med fokus på balans och spänst. Passet avslutades med lättare övningar för konditionen och intervaller på löpbandet sen slutligen stretchting (viktigt). 
På tal om stretching så är tanken att gå på en föreläsning om det på gymmet för att få lite ny input på det. Det är ju trots allt en av de viktigaste sakerna som finns i all form av träning.
 
Nu så här på kvällen in duschen så körde jag två snabba rep. av chins, situp med vikt och rotation av övre kropp med vikt (inte säker på vad de heter).
 
Tänkte bara se om det är något speciellt ni som läser bloggen vill att jag skriver mer om? Tillskott, övningar, kosthållning eller något annat som rör denna bloggen?!
Kom gärna med förslag så ska jag se vad jag kan göra åt det.
Lämna en kommentar, tag kontakt på faceboook eller vad ni nu känner för!
 
Bild på min Smartshake som i mina ögon verkligen är smart! Varför jag lägger upp bilden vet ja inte. 
 
/R
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: