robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

sjukt

Kategori: Allmänt

Satt precis å läste på aftonbladet... Så läser man "Han är för muskulös för Top model"
Hur sjukt är inte detta då?! Vad är det för ideal som finns i mode världen när en kille som helt klart tränar hårt och lever hälsosamt inte passar in? Känns bara patetiskt! Helt klart läsvärd artikel så klicka på länken å läs vetja! 

Igår blev det ju inget inlägg så får väl ta igen detta idag. Igår körde jag med inriktning på mage,rygg och bröst. Körde genom passet och allt kändes bra. Sen idag var det dags för biceps/triceps att få sig en omgång allt kändes bra förutom att min allergi gjorde sig lite till så hade svårt med andningen.
Men sen innan jag avslutade passet så skulle jag köra lättare squats. Blev 13st sen fick jag snabbt uppsöka toalett för att spy. Sen har jag legat utslagen hela dagen. Vet inte varför detta hände men känns piss att avsluta ett för övrigt bra pass på detta sett.
Men i ljuset av detta så blir det vilodag i morgon så kroppen får tid att återhämta sig. 
 
På tal om något helt annat så kommer en uppdatering av kosttillskotten jag använder just nu.
 
 
Whey 100
 
Gainer PRO
 
Kreatin
 
Jag köper alla mina tillskott på Gymgrossisten och tycker dom är överdrivet bäst på sin sak!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: