robinoikarinen.blogg.se

I min blogg kommer jag att skriva om träning,mma och livet i korthet.

Idag

Kategori: Allmänt

Idag var det gymmet (suprise). Det blev fokus på armar,bröst & axlar. Kändes riktigt bra å gick därifrån med den bästa känslan i världen... Ni som tränar vet vad jag menar!
Efter jag kommit hem så var det stallarbete som gällde. Var hyfsat snabbt avklarat, sen kom regnet..... å det övergick till snö! Men som tur är var det ju inget som blev liggande... Nu i kväll så var det efter många om och men dags för våran ponny att vara med i SVT. Var ju utlovat för flera dagar sen men har blivit uppskjutet. Idag var det då äntligen dags och vår ponny och ryttare fick bra med tid i reportaget så det känns helt klart värt tiden.
Reportaget hittar ni här.
 
För övrigt vill jag bara tipsa om gymgrossistens "deal of the week" klicka på bannern nedanför för att kom till det.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: